top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תשרית אלוני

מדוע מציאת ייעוד כל כך חשובה לנו

אם עדיין לא מצאת את מסלול היעוד שלך ובמיוחד אם את אמא בסביבות גיל 40 אז את עשויה להרגיש שהחיים יבשים וחסרי משמעות, שאולי פיספסת משהו או טעית בכיוון.

תחושה לא נעימה שאף קשה להודות בה במיוחד בחברה תחרותית כמו שלנו, חברה שבה פייסבוק ואינסטגרם רק מעצימות הצלחות, וגורמות לנו להסתכל על מה שקורה בדשא של השכן במקום להתמקד פנימה בעצמנו.

אם הקורונה לימדה אותנו משהו, הוא שהחיים קצרים, אי אפשר לדעת מה יוביל המחר ולכן עדיף לא לדחות דברים שחשובים לך רק בשביל הסיכוי שתוכלי לעשות אותם במועד מאוחר יותר כשאת יותר פנויה.

למרות שהיינו מצפים שחוסר הוודאות הקיימת במשק בתקופת הקורנה תגרום לאנשים להיצמד לתפקיד ולחפש יציבות , מחקרים שנעשו לאחרונה מראים שדווקא בימי הקורונה אנשים חושבים להתפטר ממקום עבודתם ולחפש כיוון חדש.


שינוי קריירה בגיל מאוחר הינה לא רק פריבילגיה של עשירים, אלא צורך מהותי שקיים בכל אחת מאיתנו למציאת כיוון שיוציא את הטוב שבנו, ויהווה עבורנו סיבה לקום בבוקר.

אפשר לקבל תמיכה לשינוי תפיסה זו מעולם הפסיכולוגיה החיובית, מחקרים מראים שמציאת קריירה היוצרת עבורך משמעות ותחושת ייעוד תורמת לרמת האושר האישית לבריאות לחוסן ולתוחלת החיים.

אז אם את מרגישה שבמסלול הנוכחי של הקריירה את לא מממשת את עצמך, חשוב לי שתביני שלכל אחת קיים מסלול ייעוד שרק מחכה שנמצא אותו.

שאם נרצה הכל עוד פתוח ויש עדיין מספיק זמן לבצע שינוי ושבעבודה נכונה והכוונה אפשר להגיע לתובנות מדהימות בזמן יחסית קצר.

שלכן,

שרית אלוני, קריירה בתפירה אישית


bottom of page